Skal gøre i stand en entré og skal så rette 45mm på eksisterende indvendig væg. Jeg vil sætte isolering i den nye konstruktion, men undrer mig om man bør sætte vindpapir eller plastik på den eksisterende væg, inden man monterer det nye? Eller skal man springe over? Ser desuden ikke ud til, at der er nogen form for "spærring" i væggen i dag, kun yderpanel, isolering og indre overflade.