Hej Hej, holder på og bygger nyt, løsvirke. Har dobbeltstående 145 reglar, samt stående 45:er ud og indvendigt. Vil diffspærre før 45:eren indvendigt, så jeg kan trække el i dette. Mit spørgsmål er, hvordan skal jeg få det rigtig rigtig tæt, hvilket jeg har forstået er livsvigtigt, når man har så tyk isolering (45+145+145)? Har jo bl.a. et bjælkelag, der skal passeres, hvordan får man det tæt der? Hvor skal samlingerne havne, spiller det nogen rolle? Samlingerne skal jo tapes, med sølvtape? Frem for alt er det bjælkelaget, der bekymrer mig...
MVH
Jaz
MVH
Jaz
Der findes dog ingen aldersbestandig tape med aldersbestandigt KLISTER, så supplér med en streng byggsilikone også!
Du kan aldrig få plasten gennem bjælkelaget, så det bliver til at hæfte/tape mellem bjælkerne, så godt det går. Jeg bekymrede mig ikke om dette ned til underetagen - men jeg har suterreng dernede, så plasten slutter alligevel ved jordniveau!
Du kan aldrig få plasten gennem bjælkelaget, så det bliver til at hæfte/tape mellem bjælkerne, så godt det går. Jeg bekymrede mig ikke om dette ned til underetagen - men jeg har suterreng dernede, så plasten slutter alligevel ved jordniveau!
Klik her for at svare