1,499 læst ·
4 svar
1k læst
4 svar
Hvordan åbner jeg op for at installere en dørluge til krybekælder?
Måske forkert forumssektion, så må mod gerne flytte.
Hej!
Jeg vil installere en enklere dørluge i væggen, så man kommer ind i krybekælderen, og med det alle rør, vandafbrydelsen etc. på en meget enklere måde, end at skulle løbe ud, rundt om hele huset, krybe ind gennem dør, krybe gennem 80x80 cm luge etc.
Det jeg vil gøre er at installere en enklere dørluge (noget i stil med https://www.byggmax.se/vagglucka-clickfix-56-wh-dolle-p68721633#1574=106661) men mit spørgsmål er ret enkelt.
Hvordan åbner jeg væggen? Slagboremaskine og så slå ud? Tigersav?
Væggen er ikke bærende, men er tilbygget efter huset blev bygget.
Hej!
Jeg vil installere en enklere dørluge i væggen, så man kommer ind i krybekælderen, og med det alle rør, vandafbrydelsen etc. på en meget enklere måde, end at skulle løbe ud, rundt om hele huset, krybe ind gennem dør, krybe gennem 80x80 cm luge etc.
Det jeg vil gøre er at installere en enklere dørluge (noget i stil med https://www.byggmax.se/vagglucka-clickfix-56-wh-dolle-p68721633#1574=106661) men mit spørgsmål er ret enkelt.
Hvordan åbner jeg væggen? Slagboremaskine og så slå ud? Tigersav?
Væggen er ikke bærende, men er tilbygget efter huset blev bygget.
Hobbytømrer
· Västra Götaland
· 1 474 indlæg
Lej en betonskærer med stor klinge alternativt bor en fandens masse huller og fjern med mejsel eller slædehammer.
Hej,
Jeg vil tage mig af det. Virker det med en slagboremaskine, en masse huller, banke løs? Hvis det er tilfældet, er der så noget særligt, man skal tænke på? Intet er bærende eller noget.
Tænker at man borer et stykke ind, banker løs, får det væk og så op med "dør" og foder?
Jeg vil tage mig af det. Virker det med en slagboremaskine, en masse huller, banke løs? Hvis det er tilfældet, er der så noget særligt, man skal tænke på? Intet er bærende eller noget.
Tænker at man borer et stykke ind, banker løs, får det væk og så op med "dør" og foder?
Hobbytømrer
· Västra Götaland
· 1 474 indlæg
Borehammer med langt bor. Så hammer.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Hvilken type plade for at forstærke det eksisterende trægulv i sommerhus
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Säljaren ansvarig för mäklares uppgift?
Juridik -
Hängränna istället för uppvik på bandtäckt plåttak
Tak & Vind -
Hur öppnar man upp dessa för rengöring?
Vitvaror -
Bosch, öppnar upp för fler att köra samma batterisystem.
Verktyg & Maskiner