I
Hej,

Skåret ujævnheder ud og byggede op med lidt mørtel i en ventil, så man kunne indsætte en korrekt indvendig del med filter. Blev nødt til at bygge det i to omgange (2 dage), da det skulle hærde lidt, før man kunne lægge det øverste lag på. Har vandet rundt 2-3 gange over 2 dage nu. Hvor længe bør jeg fortsætte med at vande, inden jeg kan sætte indvendig del på plads og derefter vente nogle uger med at male?

Ventil åbning med ujævn cement omkring. Ventilen set fra indersiden, hvor et filter skal installeres. Klar til at blive justeret og malet. Ventil med ujævnheder fyldt med mørtel, klar til montering af filter. Mørtlen er delvist hærdet efter to dages arbejde og vanding. En nærbillede af en ventilationsåbning med gitter og ujævne kanter repareret med mørtel. Ventil monteret på en murstensvæg, omgivet af ny mørtel og våde spor fra vanding. Planlagt installation af indvendig del og maling.

N
Er det cementbrug A?
Har du vandet i dag også så er det nok.
Er vel bare at trykke der indre del og male om 4-7 dage.

• Synes
Ironside
  • Laddar…
I
Det er Finja Puts- & murbruk C 25kg. Ja, jeg har vandet det et par gange hver dag. Første del blev lavet på Tirsdag, den sidste opbygning for at fylde hele hullet blev færdig Onsdag. Det føles på dette tidspunkt meget stabilt, og jeg kan ikke se, at der er sprukket noget.

Så da trykker jeg på inderdelen i aften, og så lader jeg det gå en uge, inden jeg maler det.

Senest redigeret:
N
Lyder godt, man plejer at kunne male efter ca en uge.

• Synes
Ironside
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.