Köpte nyhyvlad panel tidigare i höst men köpte mer än jag behövde för framtida behov och om någon äldre behöver bytas ut i framtiden så nu har jag lagt dom på pallar så här o spänt ihop så det inte ska röra sig. Men till våren skulle jag vilja lägga dom på annat ställe där dom är mindre i vägen o då gärna inte lika många i bredd utan istället bygga på höjden, frågan är om dom fortfarande då vill vrida sig pga att dom kommer väl att ändra fuktkvot hela tiden beroende på luftfuktigheten ute så undrar hur man ska tänka?
Stablede træpaneler på paller i en byggeplads, fastspændt med stropper for at forhindre bevægelse under opbevaring.
 
P ptlf sagde:
Købte nyligt høvlet panel tidligere på efteråret men købte mere end jeg havde brug for til fremtidige behov og hvis noget ældre skal udskiftes i fremtiden, så nu har jeg lagt dem på paller sådan her og spændt dem sammen så det ikke skal bevæge sig. Men til foråret vil jeg gerne lægge dem et andet sted, hvor de er mindre i vejen og da helst ikke lige så mange i bredden, men i stedet bygge i højden. Spørgsmålet er om de stadig vil vride sig, fordi de vil nok ændre fugtindhold hele tiden afhængigt af luftfugtigheden udenfor, så jeg undrer hvordan man skal tænke?
[billede]
P ptlf sagde:
Købte nyligt høvlet panel tidligere på efteråret men købte mere end jeg havde brug for til fremtidige behov og hvis noget ældre skal udskiftes i fremtiden, så nu har jeg lagt dem på paller sådan her og spændt dem sammen så det ikke skal bevæge sig. Men til foråret vil jeg gerne lægge dem et andet sted, hvor de er mindre i vejen og da helst ikke lige så mange i bredden, men i stedet bygge i højden. Spørgsmålet er om de stadig vil vride sig, fordi de vil nok ændre fugtindhold hele tiden afhængigt af luftfugtigheden udenfor, så jeg undrer hvordan man skal tænke?
[billede]
Ingen savværksarbejder her?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.