Hej,
Hvad skal jeg gøre når nogle stykker tagsten fra 1991 er gået i stykker. Første skridt er nok at lede efter. Det er derfor jeg søger nogle stykker (ca. 20) Zanda tagsten i rød tegl farve. Tænkte ikke på da huset blev bygget 1991 at tagstenen er en forbrugsdetalje. Skriver dette indlæg med tanke på at nogen måske har nogle stykker til overs eller ved hvor man kan købe.
Nogle gange findes der mindre genbrugsdepoter hvor man kan finde lidt skatte. Ved nogen noget om sådanne. Håber nogen har et tip. Tak på forhånd, Zb
Hvad skal jeg gøre når nogle stykker tagsten fra 1991 er gået i stykker. Første skridt er nok at lede efter. Det er derfor jeg søger nogle stykker (ca. 20) Zanda tagsten i rød tegl farve. Tænkte ikke på da huset blev bygget 1991 at tagstenen er en forbrugsdetalje. Skriver dette indlæg med tanke på at nogen måske har nogle stykker til overs eller ved hvor man kan købe.
Nogle gange findes der mindre genbrugsdepoter hvor man kan finde lidt skatte. Ved nogen noget om sådanne. Håber nogen har et tip. Tak på forhånd, Zb
Har købt 30 st +10 knock zanda tegl, de er nok teglrøde, lidt lysere end mine på bagsiden, får se efter vasken. Betalte 300 kr for alt. Fyren har ca. 30 paller brugte Zanda-tagsten + mindst 2 paller knock. Jeg tror, at han gerne ville sælge dem. De er røde og malede samt beskidte med alger og lav, men det er modellen gamle Zanda altså farvet beton. Hvis nogen skulle have brug for dem, så kontakt mig. Jeg ved ikke endnu, men måske kan jeg videreformidle kontakten.
Zb
Zb
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Var kan jag hitta liknande väggar? Finns de i Polen?
Hustillverkare -
Vart kan jag hitta den delen!! Gångjärn till (ELSA) duschdörrar.
Badrum -
Hur hittar jag borrhål för bergvärmepump
Värmepumpar -
Långa ändhättor / krympslangar? Vart hittar man dessa?
El -
Var hitta begagnade reservdelar till spis?
Vitvaror