I køkkentaket sidder træpanel, og køkkenets overskabe støder op mod loftet med lister for at få overgangen til at se lidt pænere ud. Træloftet skal ned, men jeg vil ikke fjerne køkkenskabene. Så jeg har brug for at fjerne listerne, hvor loft og overskabe mødes og save træpanelen af så tæt på køkkenskabene som muligt. Derefter venter gipset, og jeg skjuler samlingen præcis som før med en liste.

Spørgsmålet er bare, hvilket værktøj jeg skal bruge... Feinsav?

Præcis som du siger, er en fein/gop/multimaskine af en slags perfekt til dette

Der findes også en multicutter på jula for typ 250 kroner, som ser ud til at fungere ret godt, hvis man ikke har lyst til at lægge det tidobbelte på en fein.

pelpet sagde:
Der findes også en multicutter på jula til omkring 250 kroner, som ser ud til at fungere ret godt, hvis man ikke har lyst til at betale det tidobbelte for en fein.
Havde en sådan, før jeg købte Bosch'en. Den fungerer, men larmer noget så forfærdeligt.

Samme kan siges om Classes version; Lyder og vibrerer men er ret så billig.

pelpet sagde:
Findes også en multicutter på jula for ca. 250 kroner som ser ud til at fungere ret godt, hvis man ikke har lyst til at bruge det tidobbelte på en fein.
Har en sådan. Lyder fn men gør sit job. Det lille jeg bruger den, så behøver jeg ingen anden.

Det blev et multiværktøj fra Ryobi... Skære, save, slibe.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.