Hello,

Jeg har virkelig brug for lidt input..
Hvilket materiale, fix eller lignende skal man bruge til at reparere og udbedre væggene i kælderen.
Tænkte også at fylde lidt ud og bygge på ved vinduespartier m.m.? (se separat billede)

Tanken er at udbedre væggene og derefter male.
Jeg har hørt om både silikatmaling og almindelig vægmaling fra byggemarked.

Ha' det godt!

• Gammel murstensvæg i kælder med afskallet puds og revner, et rustent rør og en strømmåler ses på billedet.
  • Væg i kælder med rør og radiator. Overfladen er ujævn og delvist malet gul. Der er en døråbning til venstre og en vandmåler nederst.
  • Væg i kælder med isolering og hvid plade i åbning, omgivet af grov mursten og rustikke kanter, viser igangværende renoveringsarbejde.
  • Slidt kældervæg med rør og ujævne områder, der skal repareres; klar til maling med silikat eller almindelig vægmaling som nævnt i diskussionen.
  • Kældervæg med skader og udsparinger, glasblok vindue og værktøj på hylde. Rør langs loftet, del af renoveringsprojekt for væggereparation og maling.
  • Diagram af krog med tre sorte opretstående linjer og to røde vandrette linjer, sandsynligvis relateret til vægbygning eller reparation.
Claes Sörmland
Almindelig pudsemørtel type C ville jeg sige.

• Synes
freddy dill og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.