Findes der nogen prisvenlige skruer længere?
Jeg synes, at Heco med flere er gode til grovere konstruktioner, men jeg søger også tyndere træskruer i længder mellem 60-120 mm til lidt lettere applikationer.
Jeg synes, at Heco med flere er gode til grovere konstruktioner, men jeg søger også tyndere træskruer i længder mellem 60-120 mm til lidt lettere applikationer.
Man plejer at få, hvad man betaler for. Er det prisvenligt?TorpAnders sagde:
Jeg kender en, der fandt et enormt udvalg af skruer i lidt mere usædvanlige dimensioner i en tysk netbutik. Desværre fik jeg ikke navnet. Men led i Tyskland måske.TorpAnders sagde:
Når en 5mm skrue under 120mm koster omkring 2 kroner stykket eller mere, så er det ikke prisen værd, prisniveauet for standard skruer generelt er meget usundt i forhold til produktionsomkostningen.O sagde:
Kommer det til lidt mere specielle typer, så er de endnu værre, jeg brugte for nylig 1000 skruer til et plåttak, hvor skruerne kostede mig 5000 kroner.
Jeg ved at mange rynker på næsen af Biltema men jeg har aldrig haft nogen problemer med deres træskruer. Under en krone stykket for disse eksempelvis.TorpAnders sagde:
https://www.biltema.se/bygg/fastelement/traskruvar/traskruv-5-x-100-c4-600-st-2000052052
Hvilket slags pladetag skruede du med skruer, der koster 5 kr/st?
Pandeplade
Pandeplade
Plejer at blive Essve her af gammel vane.
Den eneste af deres, der har skuffet mig, var deres Corrseal terrasse skrue, som knækkede en efter en.
Fik dog nye A2 terrasse skruer af butikken dengang.
Den eneste af deres, der har skuffet mig, var deres Corrseal terrasse skrue, som knækkede en efter en.
Fik dog nye A2 terrasse skruer af butikken dengang.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 182 indlæg
Biltemas ”almindelige” træskruer med Torx-hoved har været fantastisk gode de sidste 20 år. Har mange i de gamle gule papkasser tilbage, og de har aldrig drillet. Desværre har Biltema lagt hele sortimentet ned, så nu bliver det Hornbachs variant i stedet. Prisværdige de også. For finskruer, læs ubehandlet stålskrue med fordybning, har jeg købt af den ”tyske butikken”.Alfredo sagde:
Selvbygger
· Stockholm
· 8 591 indlæg
Essve er måske ikke de billigste, men jeg kan godt lide kvaliteten.
Har købt InFe på byggmax også, men de bliver let skæve og knækker - iaf terrasse-skruerne/længere træskruer
Har købt InFe på byggmax også, men de bliver let skæve og knækker - iaf terrasse-skruerne/længere træskruer
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 182 indlæg
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 182 indlæg
Jeg mener de almindelige elgalvaniserede indendørsskruer som fandtes fra 3x15 mm til 6x120. Ikke udendørs C4.Alfredo sagde:
https://www.biltema.se/bygg/fastelement/traskruvar/traskruv-6-x-100-inomhus-100-st-2000061411