Bygger træterrasse på jordeniveau og vil forberede med rør nedenunder for at kunne trække vandslange(r) samt kabel til udendørsbelysning og decklight. Hvad bør anvendes?
Jeg tænker, at selvom det er 12V, så er kabelrør vel passende, eller skal der bruges noget andet?
For at kunne trække en eller flere vandslanger, hvad bruger man så for en rimelig pris, det er jo mest letheden ved at kunne indsætte nye slanger, man er ude efter. Skal man måske bruge et PEM-rør i stedet?