Hej,

Jeg ville have brug for at supplere mit panel i trappen med et par brædder mere, men jeg ved ikke, hvad dette kaldes. Ville gætte på, at det er opsat i 70'erne.

Dekorativ træpanel i hvid med lodrette lister, placeret i en trappeopgang, sandsynligvis fra 1970'erne.

Sådan panel findes i lige så mange varianter som der er småsave og høvlerier før i tiden. Der findes ingen standard på den slags, alle havde deres egne, og det som er ganske ens er jo det som de store drager har høvlet og distribuerer via bræddegårde, men er det ældre, så er det nok lige så slemt alligevel...........

• Synes
Galten
  • Laddar…
S Stefan1972 sagde:
Sådan der panel findes i lige så mange varianter som der findes småsave og høvlerier førhen. Der er ingen standard på sådan noget, alle havde deres egne og det som er ret så lig er jo sådan som de store drager har høvlet og distribueret via trælast men er det ældre så er det nok lige så slemt alligevel...........
Tak for svaret!

Jeg må lede og se hvad der ser mest lig ud helt enkelt(y)

Søg efter allmogepanel

• Synes
Galten
  • Laddar…
Min panel er 135 mm bred og det ser desværre ikke ud til at være et standardmål i dag. Hos K-Rauta havde de kun 95 eller 120 mm bred :confused:

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.