Hvor køber man libeller til langpas GGC Eskilstuna! Har søgt som en gal, men ikke lykkedes, nogen der ved.

Hvor finder jeg en libell til langpas GGC Eskilstuna? Nogen der ved?

• En metalplade med logoen "GGC Eskilstuna Sweden". To runde huller og forskellige skruer og udskæringer. Bruges til byggeri eller renovering.
Ved ikke dimensionen på lige den pas, da der findes mange!

Stefan N Stefan N sagde:
Passer nogen af disse? [link]
Har du nogen erfaring med produkterne eller leverandøren?
Hvis det er gode ting, er vi nok mange, der har brug for ekstra libeller, men hvis produkterne holder 'rusta' kvalitet, og leverandøren mangler viden og fornemmelse for, hvad de sælger, er dette ikke værd at bruge min tid på.

F fribygg sagde:
Har du nogen erfaring med produkterne eller leverandøren?
Om det er gode ting er vi nok mange, der har brug for ekstra libeller, men hvis produkterne holder 'rusta' kvalitet og leverandøren mangler viden og følelse for, hvad de sælger, er det ikke værd at bruge min tid på dette.
Kig i seriøs jernhandel ved værktøjsafdeling. Købte selv på Djurbergs i Söderköping for nogle år siden. Fjern det gamle beslag og sæt libellen i fugemasse, det bliver tilstrækkeligt stabilt.

F Frasse07 sagde:
Søg efter seriøs jernhandel med værktøjsafdeling. Købte selv hos Djurbergs i Söderköping for nogle år siden. Fjern den gamle fästman och sæt libellen i fugemasse, bliver tilstrækkeligt fast.
Fästmassan....

Bliver jo ret off topic, men jeg læste forkert og troede først, at du søgte efter liberaler i Eskilstuna... :thinking::crysmile:

F Frasse07 sagde:
Fästmassan....
Tak for dit svar!

David Wallin David Wallin sagde:
Bliver jo ret off topic, men jeg læste forkert og troede først, at du søgte efter liberaler i Eskilstuna... :thinking::crysmile:
:crysmile::p

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.