Hej!
Jeg bor i en lejlighed fra 60'erne og har tænkt mig at bygge lidt om i mit depotrum. Jeg har nu bemærket, at en del af væggen er faldet af (se billeder).
En væg med peeling maling og revner, muligvis afslørende underliggende materiale. Væggen ses i tæt snarvinkel. En delvist nedbrudt væg i en 1960'er lejlighed med løst materiale synligt. En del af en væg fra 60'erne med afskallet gips og synligt træ. Der kan være behov for asbestkontrol før renovering.
Er der nogen, der ved, hvad denne væg er lavet af?
Jeg har hørt, at man skal være lidt forsigtig, inden man begynder at fixe og ordne vægge, da der kan være asbest i gamle huse. Mit spørgsmål er ganske enkelt, om et trænet øje kan se, hvad min væg er lavet af, og om jeg bør tjekke dette? Eller er det bare at begynde at bore? 😊
Tak på forhånd! /Sandra

• En del af en væg i et 60'er-lejlighedsdepotrum er faldet af, viser materialet under overfladen, der ligner cement eller murværk.
Ser ud som almindelig beton.

Hvis du bor i Brf kan du tale med bestyrelsen, da du sandsynligvis ikke ejer væggen og opbevaringsrummet?

Ellers, hvis det er leje, så koordinér med ejeren af bygningen, selskabet vil sikkert gerne have en fejlrapport om dette og måske reparere det selv.

Jonatan79 Jonatan79 sagde:
Ser ud som almindelig beton.

Hvis du bor i en andelsboligforening, kan du tale med bestyrelsen, da du sandsynligvis ikke ejer væggen og kælderrummet?

Ellers tjek med ejeren af bygningen, hvis det er en lejebolig, firmaet vil sikkert gerne have en fejlmelding på dette og måske selv reparere det.
Tusind tak! Ja, men jeg vil tjekke med min forening, før jeg begynder med noget 😊

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.