Jeg har brug for at lave et 22mm stort hul i et emaljeret badekar og undrer mig over, om nogen har tips til hvordan jeg gør det på bedste måde?

Jeg har fået tips om at bruge hulsav til metal, lav hastighed, lav belastning og meget køling.

Nogen der ved noget.....?
 
Kig i "Borra i kakel"-tråden i Badrumsafdelingen - der er nogle tips (hvis der er nogle ligheder mellem emalje og granitkeramik).
 
Måske finde en firma i din nærhed som kan skære med vand.
 
Skulle også forsøge med "kakelapproachen". Ret store ligheder, hårdt og sprødt.
En sådan hul-sav som ikke har tænder men diamantpulver. Langsomt og forsigtigt, med vand på.
Forsøg at finde et gammelt badekar/tækplade som er emaljeret og prøv på?
Metalafdelingen på genbrugsstationen...
 
Hulskæreren som man bruger til køkkenvask fungerer den?
plade som plade - emaljen revner måske?!

Jeg mener den model som har forskellige hak for forskellige størrelser - som trappetrin..
 
:o ADVARSEL, for sprækker! ;)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.