Jeg tænkte på at lave om på en indgang til stuen fra hallen, den er 120 cm bred, jeg vil bygge indgangen til, men efterlade et rundt hul  ::), jo sådan er det. Et hul på ca en meter midt i åbningen, kan man få lidt tips om, hvordan man kan gå til værks, kan man fx tage to overdele til sådan nogle buestykker og sætte sammen? Norrl...
 
Tjek drømmevinduet, de har en masse runde ting (også uden vinduesglas). Man kan bestille via de fleste større byggemarkeder, f.eks. K-Rauta.
www.dromfonstret.se
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.