Hej,
Overvejer konstruktionen...
Jeg har tænkt mig at bygge en carport med en ramme af 9 stk. 115x225 á 10 meter, som skal stå på 11 stk. 115x115 stolper. Derefter ligger et ribtag af 45x95 ovenpå.
Det grønne er en betonmur, og mellem hver liggende 115x225 har jeg tænkt mig at lægge en slags tag, som holder regnen ude...
Designet følger en anden pergola, så jeg kan ikke ændre den så meget...
Er der nogen, der synes, det ser skørt ud med hensyn til konstruktionen? I den bageste del er der en skråning, hvor der skal vokse noget grønt
