Hej

Jeg skal bygge et skur i ubehandlet grantræ, og instruktionerne viser dette fine billede. Hvad anbefaler I, at jeg køber? Skuret skal males i farve senere, men jeg er lidt usikker på, hvad gulvet skal behandles med? Bør jeg også lægge tagpap mellem gulvreglerne og den støbte plade? Alle tips modtages med tak.
 
  • Illustration af vinduesforsegling med fugemasse og panelforsegling med vandafvisende materiale; instruktion for samling.
Syllpapp er god, brug ikke plastbaseret maling hvis du skal male facaden. Jeg vil anbefale slamfärg men også linoliemaling kunne være værd at overveje på facaden.
 
F fribygg sagde:
Syllpapp er godt, brug ikke plastbaseret maling hvis du skal male facaden. Jeg vil anbefale slamfarve, men også linoliefarve kunne være værd at overveje på facaden.
Tak, jeg tænkte mere på Panel og Window Sealing som billedet ovenfor viser, samt hvad gulvet indvendigt skal males i.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.