Hej
Jeg skal bygge et skur i ubehandlet grantræ, og instruktionerne viser dette fine billede. Hvad anbefaler I, at jeg køber? Skuret skal males i farve senere, men jeg er lidt usikker på, hvad gulvet skal behandles med? Bør jeg også lægge tagpap mellem gulvreglerne og den støbte plade? Alle tips modtages med tak.