HEJ har kigget i forummet, nu håber jeg, at nogen ved, hvor man skal henvende sig. Vi er interesserede i denne plantegning + arkitektur, men Onsalavillan bygger kun i G-borg. Har været i kontakt med et firma i S-holm, og budgettet skal justeres lidt mere for at passe til vores budget.
http://www.onsalavillan.se/villa.asp?id=20&typ=1_2
Håber nogen kan hjælpe os. Vi skal bygge i E-tuna=016.
Gulvtæppe i alle rum undtagen i gæstetoilettet, klinker på badeværelserne, uudnyttet overetage, men den skal være isoleret + trappe op. Send gerne tlf. nr. til forslag + links, hvis der er tips. Mvh Janne&Kamilla