Hej!
Jeg tænkte på at skrue nogle planker op på trækterrassen for at kunne sætte et rækværk op, men opdagede lige, at skruerne der sidder der, ser sådan ud.
Er der nogen, der ved, hvilken bits der skal bruges til disse, så jeg ikke ødelægger dem i mine forsøg? Jeg har prøvet med de normale, men finder ingen der føles helt rigtig.