Hej allesammen,

Håber jeg poster i den rigtige del af forummet. Jeg har et problem; skal montere den ene del af en Kiddyguard Accent trappegrind på "væggen" I ser på billede 1. Der er i alt 5 skruer, der skal i. Da jeg begyndte at skrue den første midterskrue i, holdt den op med at bide. Jeg stoppede og undersøgte, hvad det var for et materiale, jeg mødte. Det er først gips, derefter troede jeg, at jeg ville møde træ, men jeg møder metal af en slags, dvs. skruen fortsatte ikke med at bide.

Har nogen herinde erfaring med lignende konstruktioner og kan give tips om, hvordan jeg skal gøre, eller hvilken type skrue jeg kan bruge? I ser hullet mere specifikt på billede 2, men desværre fik jeg ikke metallet med, som er lige derinde.

Mvh,
Philip

Billede1:
Trappeområde med hvid væg ved trappeopgang, del af Kiddyguard Accent trappegitter skal monteres her.
Billede2:
Et hul i en gipsvæg, hvor skruen ikke har bidt fast, med synlig gips og bagved liggende metal.

Pladeregel bag gipsen. Prøv at bore eller lave et lille hul, så spidsen på skruen kan få fat

Tak! Skal prøve det!

Sad som bjerget bagefter :)

Eftersom problemet er løst, kan jeg gå offtopic.
Hvilken tiårig whisky har du i barskabet?

Good catch! Det er faktisk portvin; Barao de Vilar. Det, der drikkes mest, er rom og calvados. Den 23-årige Zacapan går altid ned, og det samme med Boulard X.O. calvadosen :)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.