Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Ifølge min måde at se det på, er det vel snarere et spørgsmål om at sænke loftet end at hæve det. Hvis din tanke med 2 stk. 45x45 reglar er, at de skal ligge på kryds for at undgå kuldebroer, tror jeg nytten med det bliver begrænset her. Derimod udgør tagstolens midtersupport en mulig hindring. I dit tøj ville jeg teste nogle varianter omkring en stolpe først.
Nej, inden dette foto så var jo (indre) lofthøjden fra bunden af spærret. Hvor der sad gips.
Mit eneste spørgsmål er, hvordan jeg skal isolere teknisk, 2 stk. 45x45 er vel det eneste, der overhovedet kan monteres der. Eller? Hmm.
Tak
Mit eneste spørgsmål er, hvordan jeg skal isolere teknisk, 2 stk. 45x45 er vel det eneste, der overhovedet kan monteres der. Eller? Hmm.
Tak
Bedste svar
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
OK, det er undertaget, som du har hævet, så forstår jeg. Rent principielt må det jo gå lige så godt med 1 stk krydsende 45x95 regel i stedet. Men det er muligt, at det bliver enklere i kanterne og på midten med 2 stk 45x45. Ud fra et isoleringssynspunkt bliver forskellen nok forsvindende lille.
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Enten en lang skrue lige igennem reglen eller to skråsruede fra hver side.
Klik her for at svare