Jeg har en inspektionsluge oppe på loftet med integreret udtræksstige fra Dolle.
Jeg har brug for at modificere denne med et ekstra fold for ikke at kollidere med en tænkt hylde, når åbæket skal foldes ud.
Jeg har derfor brug for et hængsel lignende dette.
Hvad er den korrekte betegnelse for denne type hængsel? Og er der nogen der ved, hvor jeg kan få fat i disse?
Den lokale byggemarked var moderat interesseret i spørgsmålet...

• Gåsehængsel i metal monteret på træ, brugt til inspektionslem med udfoldelig stige.
Åsa Lund
Vi har ingen stige i lemmen, men tager en teleskopstige frem, når vi skal op på loftet. På den måde kan vi have en kommode lige under lemmen.

Hvordan har du tænkt dig at få en led til med bibeholdt funktion?

Har du tjekket, om den findes som reservedel? Nummeret er jo præget ind, eller send dit billede og spørg.

• Synes
jojje12
  • Laddar…
D Daniel 109 sagde:
Hvordan har du tænkt at få en led mere med bevaret funktion?
Ja.

HasseTeknik HasseTeknik sagde:
Har du tjekket, om den findes som reservedel? Nummeret er jo indstanset eller send dit billede og spørg.
God idé!

• Foldbar træstige monteret på en dør, viser ekstra led som gør det muligt at nå loftet uden at åbne døren til et opbevaringsrum.
J jojje12 sagde:
Ja.
Det spørgsmål kan ikke besvares med et ja.

• Synes
kulle
  • Laddar…
Behøver vel ikke være et specialhængsel nederst? Bør række med et "almindeligt".

D Daniel 109 sagde:
Det spørgsmål kan ikke besvares med et ja.
Hvordan og Har er ret lig hinanden, når man læser hurtigt. Synes nok dit spørgsmål var mærkeligt ;)

Ved at gøre præcis det samme som de eksisterende led. Som uselss så rigtigt påpeget, vigtigt at ledet låser den rigtige vej.

13th Marine 13th Marine sagde:
Behøver det vel ikke at være et specialhængsel nederst? Bør være nok med et "almindeligt".
Hvordan mener du så?

useless useless sagde:
Jeg har et ekstra led på stigen, så man slipper at åbne døren til depotet, når man skal op på loftet...
Noget i stil med det her kunne måske virke?
[link]
Eller et lidt længere ledgangjern?
[link]

Det vigtigste er, at stigen foldes den rigtige vej, så den 'låser' ved belastning...
Zarges kunne måske virke. Skal høre med dem.

7d8f2dfd-dcc5-457e-933f-bda1b046c5e2.jpg

J jojje12 sagde:
Hur og Har er ganske lig når man læser hurtigt. Synes nok dit spørgsmål var mærkeligt ;)

Ved at gøre præcis det samme som de eksisterende led. Som uselss så rigtigt påpeget, vigtigt at leddet låser i den rigtige retning.
Det er det, jeg ikke rigtig kan få til at hænge sammen. Enten bliver den ikke sammenklappelig, eller også låser den ikke i udfoldet tilstand...
Kan du vise en skitse?

Hvorfor skulle det ikke fungere? Så længe leddet er på bagsiden, kan den ikke bøjes i den forkerte retning, når man træder op på stigen.

567012.jpg

De bliver ikke lige så flot et 'paket', når man folder stigen sammen med et ekstra led, men det kan man leve med.

59de8e15aaa62577124612_565_477

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.