Jeg skal sætte en tagrende op på Attefallshuset. Meningen er at have en nedløbsrør på den ene side. Al hældning skal altså gå i den ene retning. Afstanden er 7,5 meter.
Jeg tænker mig en hældning på ca. 1 cm per meter. Er det nok?
Jeg skal opsætte en tagrende på Attefallshuset. Tanken er kun at have nedløbsrør på den ene side. Al hældningen skal altså gå i én retning. Afstanden er 7,5 meter.
Jeg forestiller mig en hældning på ca. 1 cm pr. meter. Er det tilstrækkeligt?