Hej,


Skal i weekenden støbe en lille sokkel/forhøjning på kældergulvet, tænkt til at placere hydropressen på for at undgå problemer ved eventuelle oversvømmelser.
Soklen skal blive ca. 800x500x100mm. Min tanke var at fylde op, så jeg kun støber en 50mm tyk netarmeret skal omkring opfyldningen. Spørgsmålet er så, hvad jeg skal fylde op med. I "braatthahögen" har jeg gamle cementfliser, som er 50mm tykke, har også 50mm tykke celleplastplader. Min umiddelbare følelse er at lægge cementfliserne på det rå kældergulv, bygge en støbeform omkring, armere og hælde på betonen. Tænker jeg rigtigt, eller bør jeg bruge celleplasten i stedet, eller bør jeg gøre noget helt andet. Kælderen er en gammel, uopvarmet kælder, der ikke bruges til noget foruden hydropressen.


Tak på forhånd!


//P
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.