Hej, er der nogen der har anbefalinger til en god elektrisk hæftepistol til at hæfte fx vinddug, dampspærre, tagpap etc?

Jeg har en manuel (bliver trættende i længden med mange klammer) og en lille stifthammer (giver dårlig præcision), så nu vil jeg gerne høre om der findes en god, hvor man ikke behøver at bruge for meget muskelkraft (et tryk på en knap) men som passer til de opgaver, der indgår i byggeri, og som også kan bruges i fremtiden til forskellige opgaver.

Tak på forhånd

P
N Nygge72 sagde:
Hej, nogen som har rek på god elektrisk hæftepistol om skal krampe/hæfte typ vindduk, dampspærre, tagpap etc?

Har en manuel (bliver træls i længden med mange klammer) og en lille stifthammer (bliver dårlig præcision), så nu vil jeg gerne høre om der findes nogen god hvor man ikke behøver at bruge alt for meget muskelkraft (et knaptryk) men som passer de momenter der indgår i byggeri, sådan kan bruge i fremtiden med til forskellige momenter

Tak på forhånd
Har du nogle batteriværktøjer? findes batteridrevne til mange systemer.

Handyman 1 sagde:
Har du några batteriverktyg? finns batteridrivna till många system.
Ja, har både Dewalt 18v och Bosch 12v. Tänkte på dem med om man skal kigge på

Rapids bedste hæftepistol til brede klammer (140) hedder R214. Elektrisk og suveræn, hvis man skal hæfte meget. Temmelig dyr, men holder længe.

• Synes
Nygge72
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.