Jeg overvejer at lægge en gummimåtte (depomåtte, helt tæt) 1m*2m på garagegulvet, som er en uisoleret plade. Vil der samle sig en masse fugt under måtten, eller vil den slippe ud rundt omkring, hvor gulvet er åbent?
Ved ikke om det er et problem med lidt fugt på betonen, men en enkel løsning er at lægge sådanne her under for ventilation (eller måske erstattes gummibåde?)C Cerb sagde:
Sandt. Måske gør jeg det til et større problem end det er. Hvis ikke andet kan jeg jo prøve at være mindre magelig og løfte på tæppet nu og da.B BSOD sagde:
Klik her for at svare