Jeg overvejer at lægge en gummimåtte (depomåtte, helt tæt) 1m*2m på garagegulvet, som er en uisoleret plade. Vil der samle sig en masse fugt under måtten, eller vil den slippe ud rundt omkring, hvor gulvet er åbent?
 
B
Der bliver fugt under den
 
B BSOD sagde:
Det bliver fugt under den
Mistænker også det. ved ikke hvor dygtig den er. Oplever den som ret tør. Måske kunne man perforere måtten med små huller. Burde nok fungere?
 
Prøv og se hvor fugtigt det bliver eller læg et stykke platonmatta under eller find en gummimåtte som er ribbet på undersiden
 
B
C Cerb sagde:
Mistænker også det. ved ikke hvor dygtig den er. Oplever den som ret tør. Måske kunne man perforere måtten med små huller. Bør nok fungere?
Ved ikke om det er et problem med lidt fugt på betonen, men en enkel løsning er at lægge sådanne her under for ventilation (eller måske erstattes gummibåde?)
 
B BSOD sagde:
Ved ikke om det er et problem med lidt fugt på betonen, men en enkel løsning er at lægge sådanne her under for ventilation (eller måske erstatte gummibåde?)
Sandt. Måske gør jeg det til et større problem end det er. Hvis ikke andet kan jeg jo prøve at være mindre magelig og løfte på tæppet nu og da.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.