Venner!

Jeg læser, læser og læser. Så prøver jeg at tyde mine tegninger på et hus i Jönköping, Nordiska trähus fra 82. Bliver vanvittig over syllar, plattan, isolering over eller under. Er der nogen, der kan tyde denne tegning bedre? Hvad bør jeg tænke på ved en eventuel besigtigelse og køb?
 
  • En detaljeret bygningstegning af et Nordisk træhus fra 1982, viser fundament, isolering og målinger, med fokus på byggekomponenter og struktur.
Billedet har for dårlig opløsning, man skal kunne læse teksten.
 
Ja, det har du jo dæleme ret i... jeg kan jo knap læse det på papiret selv. Prøver at vedhæfte en ny...
Måske sidder jeg og læser og funderer for meget om risikokonstruktion fugt m.m.
 
Trods svær at læse tekst kan jeg ikke finde nogen isolering under betonpladen. Det er bemærkelsesværdigt for et hus fra 1982. Jeg fraråder køb.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.