Som spørgsmålet lyder.

Jeg har en situation, hvor dele af et bjælkelag er CC60, men andre dele af forskellige årsager har lidt varierende bredder.

Hvis jeg skal lægge alle samlinger på bjælken, vil jeg ende med at lave 4 lange generelle samlinger i hele gulvets bredde (ca. 6x4m).

Jeg forestiller mig, at det ville være bedre at undgå generelle samlinger og i stedet understøtte med en liggende 120-regel eller lignende nedefra for at forstærke "luft-samlingen".

Det drejer sig om et mellembjælkelag, så jeg har ingen problemer med at få adgang nedefra, før jeg sætter beklædningen på.

Pest eller Kolera? Generalsamling eller Luftsamling?

Det er ok at skarve i felt hvis man ikke skarver i samme rum

• Synes
David_Berglund
  • Laddar…
Matti_75 Matti_75 sagde:
Det er ok at skarve i felt hvis man ikke skarver i samme rum
Aha, OK!

Ja så må dette jo være at foretrække sammenlignet med generalskarv gætter jeg?

Desuden er det lidt tyndere rum på bare 45CC et sted etc. så hvis man desuden lægger skarven der så bliver det endnu mindre overhæng.

Først skal du tjekke, hvilken type gulvspån du har. Visse producenter tillader samling i "luften", mens andre kræver på bjælke.

• Synes
Tjrex
  • Laddar…
Sikker på at du ikke har selvbærende gulvspåndplader, som ikke behøver at samles på bjælke?

Har Forestia og når jeg læste deres anvisning, så står det faktisk, at de må samles i marken som Matti skrev.. Så det er svaret på det.

Der står også, at de skal lægges i forband, hvilket jeg går ud fra henviser til overlap..

Så jeg anser spørgsmålet for besvaret, og desuden med det svar, der giver mig mindst ekstra arbejde..

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.