En garagevæg måtte rives indvendigt på grund af lækage fra taget. Tilbage er der panel og en oliehærdet board(?) mellem panel og reglar. Når jeg nu skal bygge det op igen, overvejer jeg at gøre isoleringen tykkere.
Garagen holder ca. 6-8 grader om vinteren (Norrland). Garageporten fra -72 skal også skiftes ud med én, der forhåbentlig isolerer lidt bedre.
Jeg tænker, at jeg kan slå (skrue fast) reglar på de eksisterende og dermed få et dybere rum til mere isolering.
Reglen længst nede ved gulvet overvejer jeg. Bør jeg lægge en lignende foran ligesom reglarne, eller kan isoleringen gå helt ned mod gulvet?
Jeg tager forbehold for meningen om, at det er unødvendigt at øge isoleringen. Men jeg håber og tror, at det kan blive lidt bedre temperatur i garagen med tykkere isolering.