Jeg ved alt for lidt om gulve.  ;D
Hvis man skal have gulvvarme på plade, skal man lime eller klikke gulv?
Hvad er forskellen? Skiller resultatet sig? Hvad bør man vælge?  :o
 
Af praktiske årsager foreslår jeg et klikgulv. Hvis du ikke ser en fejl i en samling, når du står der i skarpt lys, kan du sandsynligvis rette det dagen efter, hvis du orker at "bryde" gulvet op. Limer du, er det kørt. Så er det bare at acceptere situationen eller bide i det meget sure æble og gøre det hele om.
 
Oki, så hvad er fordelen ved at lime gulvene? Er det en anden type materiale, som man måske er ude efter?
Sidder det bedre? Tåler det vand bedre ("ingen" samlinger?)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.