7,131 læst ·
34 svar
7k læst
34 svar
Gløde med 21x70 i stedet for 28x70?
Som sagt, intet problem at tage 10 mm af soklen.A amoreex sagde:Så kan det också være..
Tror det bliver at gøre således.
Jeg får sprede med 21 i stedet ifølge justus svar.
Så håber jeg, at det går. Ellers kappe af 1 cm på soklen som en nødløsning.
Havde I fjernet plastiktæppet, jeg har i bunden i dag?
Det er limet på spånplade.. føles som om det kan tage stykker af spånpladen med sig og bare skabe mere arbejde?
At det er meget arbejde for kun at vinde 3 mm?
ser ud til at stemme ifølge manualen.N nybyggarn3 sagde:
Men går jo at kappe gevindet, hvis det er nødvendigt, men så forsvinder muligheden for at justere da det ser ud til at være som en stjernehoved.
Har en vag erindring af at have vejet skabsdøre med shims, men jeg er ikke sikker. Føles som et problem, man løser, hvis det bliver aktuelt.
Altvidende
· Västra Götaland
· 11 966 indlæg
Skal du ikke trække el, så kan du sætte plywood i loftet i stedet?
Men som nogen nævnte, kan man save bunden af, det er ikke noget mærkeligt at gøre. Jeg har magen til i klædeskabet, bare uden døre. Det vigtigste er alligevel, at dørene kan åbnes.
Har også monteret dem stående, det går fint, hvis man er 2 stk.
Men som nogen nævnte, kan man save bunden af, det er ikke noget mærkeligt at gøre. Jeg har magen til i klædeskabet, bare uden døre. Det vigtigste er alligevel, at dørene kan åbnes.
Har også monteret dem stående, det går fint, hvis man er 2 stk.
Vil du montere gles med justerskruv, så loftet bliver lige, eller er det allerede lige? Det er let lidt skævt eksisterende loft, og så bliver det at tilpasse hele loftet efter det laveste punkt.
Eller så bekymrer man sig ikke og det bliver nok også rigtig godt.
Eller så bekymrer man sig ikke og det bliver nok også rigtig godt.
skal ikke trække el i øjeblikket. Men vil alligevel have det åbent, så muligheden er der.Johannes Carlsson sagde:
Skal du ikke trække el, så kan du sætte krydsfiner i loftet i stedet for?
Men som nogen nævnte, kan man save bunden af, det er ikke noget mærkeligt at gøre. Jeg har samme slags i garderoben, bare uden døre. Det vigtigste er alligevel, at dørene kan åbnes.
Har også monteret dem stående, går fint hvis man er 2 personer
Men krydsfiner bliver omkring en udgift på 1300 kr...
Så det kan jo være et alternativ, hvis justus tror, at det er nok og ikke i stedet bliver endnu tungere.
I så fald bliver det jo betydeligt bedre lofthøjde med 238...
Senest redigeret:
Skal måle taget på et par steder, så jeg ved det sikkert.O OskarL sagde:
Det kan være en mulighed, købte nemlig en fræser for 2 uger siden.Ymer sagde:
Dog bliver der lidt spænding på plastikken, men den bør gå..
så kan man jo fræse 7mm væk.. så er det jo det samme som en 21mm.