2,330 læst ·
20 svar
2k læst
20 svar
Glemt hvor vi satte op bærende bjælke
Hej!
Da virksomheden satte nye paneler op til os sidste forår, satte de en bjælke 45X220 op.
Den satte de op, så markisen kunne monteres i den, når det blev tid til det.
Nu er det selvfølgelig sådan, at jeg ikke kan huske, i hvilken højde virksomheden satte bjælken?
Kan man bruge en regelsøger eller lignende for at finde bjælkens position for at kunne montere den nye markise? Det er altså udendørs under isolering og ny facadebeklædning. Samtidig har jeg brug for ret præcise mål, da det er en tung markise, der skal op.
Taknemmelig for svar.
Da virksomheden satte nye paneler op til os sidste forår, satte de en bjælke 45X220 op.
Den satte de op, så markisen kunne monteres i den, når det blev tid til det.
Nu er det selvfølgelig sådan, at jeg ikke kan huske, i hvilken højde virksomheden satte bjælken?
Kan man bruge en regelsøger eller lignende for at finde bjælkens position for at kunne montere den nye markise? Det er altså udendørs under isolering og ny facadebeklædning. Samtidig har jeg brug for ret præcise mål, da det er en tung markise, der skal op.
Taknemmelig for svar.
Selvfølgelig kan man det.
Du eller virksomheden har måske et billede eller en tegning at se på for at genopfriske hukommelsen?Hammare&Spik sagde:
Hejsan!
Når virksomheden satte ny panel op for os sidste forår, satte de en bjælke 45X220 op.
Den satte de op, så markisen kunne monteres i den, når det blev tid.
Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, i hvilken højde virksomheden satte bjælken op?
Kan man bruge en regelsøger eller lignende for at finde positionen på bjælken for at kunne sætte den nye markise op? Det er altså udendørs under isolering og ny falspanel. Samtidig har jeg brug for ret præcise mål, da det er en tung markise, der skal op.
Taknemmelig for svar
Desværre ikke. Det var sådan, at de spurgte mig. Vil du have den i samme højde som den gamle? Så svarede jeg hurtigt ja - var på vej på arbejde på samme tid. Så glemte jeg ligesom at skrive mål og position ned.F fribygg sagde:
MEN! Hvad skal jeg altså gøre nu? mvh
Spørg alligevel tømreren, der var på stedet, du får måske et billede tilbage.Hammare&Spik sagde:
Det burde velsagtens en regelsøger kunne finde??
Moderator
· Stockholm
· 57 836 indlæg
Men nu har du jo et billede, hvad skal du så med en afstandsmåler til?