Hej!
Da virksomheden satte nye paneler op til os sidste forår, satte de en bjælke 45X220 op.
Den satte de op, så markisen kunne monteres i den, når det blev tid til det.
Nu er det selvfølgelig sådan, at jeg ikke kan huske, i hvilken højde virksomheden satte bjælken?
Kan man bruge en regelsøger eller lignende for at finde bjælkens position for at kunne montere den nye markise? Det er altså udendørs under isolering og ny facadebeklædning. Samtidig har jeg brug for ret præcise mål, da det er en tung markise, der skal op.
Taknemmelig for svar.

Selvfølgelig kan man det.

Hammare&Spik Hammare&Spik sagde:
Hejsan!
Når virksomheden satte ny panel op for os sidste forår, satte de en bjælke 45X220 op.
Den satte de op, så markisen kunne monteres i den, når det blev tid.
Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, i hvilken højde virksomheden satte bjælken op?
Kan man bruge en regelsøger eller lignende for at finde positionen på bjælken for at kunne sætte den nye markise op? Det er altså udendørs under isolering og ny falspanel. Samtidig har jeg brug for ret præcise mål, da det er en tung markise, der skal op.
Taknemmelig for svar
Du eller virksomheden har måske et billede eller en tegning at se på for at genopfriske hukommelsen?

ricebridge ricebridge sagde:
Visst kan man det.
Okay.. Hvordan da?

F fribygg sagde:
Du eller virksomheden har måske en billede eller tegning at kigge på for at friske hukommelsen op?
Desværre ikke. Det var sådan, at de spurgte mig. Vil du have den i samme højde som den gamle? Så svarede jeg hurtigt ja - var på vej på arbejde på samme tid. Så glemte jeg ligesom at skrive mål og position ned.
MEN! Hvad skal jeg altså gøre nu? mvh

Desværre ikke. Det var sådan, at de spurgte mig. Vil du have den i samme højde som den gamle sidder på. Så svarede jeg hurtigt ja - var på vej til arbejde i samme veva. Så glemte ligesom at skrive mål og position ned.
MEN! Hvordan skal jeg altså gøre nu? mvh
Spørg alligevel tømreren, der var på stedet, du får måske et billede tilbage.

• Synes
Hammare&Spik
  • Laddar…
F fribygg sagde:
Spørg alligevel tømreren som var på stedet, du får måske et billede tilbage
Hvor sikre er de her tegelstenssøgere? Eller findes der andre metoder som måske er bedre?

Hvor sikre er disse murstenssøkere? Eller findes der andre metoder, som måske er bedre?
Åbn op panelet.

• Synes
Robin Lindberg
  • Laddar…
Hvordan ser det ud? Kan man løsne en bræt og se?

K Kane sagde:
Åbn panelet.
virkelig dårligt forslag

useless useless sagde:
Hvordan ser det ud? Kan man løsne en planke og se?
det er falspanel. Nej de føles vildt at skulle gøre det?

Der er den skiderik.!! Over vinduet.

• Bygning under renovering, vindue med isolering og en person i arbejdstøj læner sig fremad.
Det burde velsagtens en regelsøger kunne finde??

Men nu har du jo et billede, hvad skal du så med en afstandsmåler til?

• Synes
  • Haha
Robin Lindberg og 5 andre
  • Laddar…
H hempularen sagde:
Men nu har du ju en bild, hvad skal du så med regelsøger til?
Sandt. Men hvordan afgør man hvor mange cm over vinduet de sidder cirka? Hvordan ville I have gjort?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.