Hej, jeg har en væg med enkeltgips og overvejer at forstærke den med et lag 10mm OSB og en ny gipsplade 13mm...
Hvordan går det så med stikkontakten, findes der ringe der er lange nok?
 
P Pickadollen sagde:
Mener du påbygningsringe til apparatdåsen? Fås at købe, så "dåsen" (ringene) flugter med væggen
[link]
Ja det var sådanne ringe jeg tænkte på. Findes der sådanne på 23mm
 
BirgitS
Skal du ikke fjerne den gamle gipspladen?
Det bliver jo besværligt omkring døre og vinduer, hvis du bygger væggen så meget ud.
 
BirgitS BirgitS sagde:
Skal du ikke fjerne den gamle gipsplade?
Det bliver jo besværligt omkring døre og vinduer, hvis du bygger væggen så meget ud.
På den væg er der hverken døre eller vinduer. Kun en stikkontakt.
 
N Navy36 sagde:
Ja det var såna ringar jag tänkte på. Finns det såna på 23mm
Ved ikke, du må vel kombinere en 15 og to 4 ellers :)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.