T Tompafix sagde:
På spånpladen ja. Hvis du kører et lag stående og et lag liggende med lim mellem pladerne og spånpladen, så bliver det godt.
Smart. Tak!
To lag OSB får nok ikke plads. Vil bygge ud 15 mm. Men spånpladen er stående, så må osb ligge. (y)
 
Senest redigeret:
Har du pakket op garderoberne? Ellers så virker det nemmere at køre elfa, som du kan måttanpassa til ujævn baggrund, højde og dørene bredde.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.