N nmeden #16 Medlem · 239 indlæg 10 nov 2022 klokken 19:22 nmeden Medlem 239 indlæg 10 nov 2022 klokken 19:22 #16 T Tompafix sagde: På spånpladen ja. Hvis du kører et lag stående og et lag liggende med lim mellem pladerne og spånpladen, så bliver det godt. Smart. Tak! To lag OSB får nok ikke plads. Vil bygge ud 15 mm. Men spånpladen er stående, så må osb ligge. Senest redigeret: 10 November 2022
T Tompafix sagde: På spånpladen ja. Hvis du kører et lag stående og et lag liggende med lim mellem pladerne og spånpladen, så bliver det godt. Smart. Tak! To lag OSB får nok ikke plads. Vil bygge ud 15 mm. Men spånpladen er stående, så må osb ligge.
Z z_bumbi #17 Medlem · 3 457 indlæg 11 nov 2022 klokken 07:57 z_bumbi Medlem 3,457 indlæg 11 nov 2022 klokken 07:57 #17 Har du pakket op garderoberne? Ellers så virker det nemmere at køre elfa, som du kan måttanpassa til ujævn baggrund, højde og dørene bredde.
Har du pakket op garderoberne? Ellers så virker det nemmere at køre elfa, som du kan måttanpassa til ujævn baggrund, højde og dørene bredde.