Jeg tænker på at bygge mine garderober i vinkel, hvor den ene side er 228 og den anden 220 cm. I hver del skal der være en 80 og en 40 modul, og resten bliver der tøjstænger i (hjørnet). Jeg har bestilt et skydedørsparti i mat glas fra et firma, der hedder Kvik. Nu søger jeg indretning til dette og har fundet et firma, der hedder Mirro. Er der nogen af jer, der har erfaring med dem?
 
Ja, men ikke af selve garderobeindretningen, kun spejlskydedøre og de holdt meget god kvalitet.
mvh stenhus05
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.