Jeg har det samme på mit hus fra -37, men hvornår fugtbeskyttelsen blev monteret, har jeg ingen anelse om. Det lader til at være noget, der ligner Platonmatte. På mit hus sidder desuden cirka 10 cm Gullfiber uden på plastmåtten.
 
Platon er vel et varemærke. Der er sikkert mange, der har fremstillet lignende produkter under forskellige navne med lidt forskelligt udseende. Princippet er dog det samme.
 
Præcis den har jeg også. Monteret 1986 på mit hus. Men jeg har en liste ovenpå, så vand ikke kommer ind bagved.
 
Okay! Tak for svar :)
 
Jeg har også en liste for at forhindre, at vandet løber ned fra væggen. Måske noget du burde overveje at montere?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.