Jeg har et gammelt hus, hvor der set indefra sidder en gipsplade, derefter en gammel slags fiberlignende/isolationsplade, så kommer plankevæggen og yderst facaden med brædder og dæksel. I dag er facaden sømmet direkte på plankevæggen udvendigt. Jeg overvejer at efterisolere udefra ved at fjerne facaden og isolere udvendigt. Skal jeg tage pladen af indvendigt og lave det hele om der først, eller kan den blive og man kan lave normal efterisolering udefra? Peo