Jeg brugte gammelt flydespartel, som jeg lagde klinker på. Det gik fint at blande, og det flød godt ud, så jeg tænkte, at det var fint at bruge, selvom det var gammelt. Sækken har stået uåbnet i et udhus i nogle år. Det så lidt mærkeligt ud, når det var hærdet og havde en del huller i sig, men det jeg reagerede mest på var den underlige duft. Jeg tænkte, at den nok ville forsvinde med tiden, og udseendet ser man jo ikke, da jeg lægger klinker ovenpå. Nu er der gået 9 måneder, siden toilettet blev færdigt, og man kan stadig mærke den mærkelige lugt. Det lugter ikke værre, end at man kan holde det ud, men jeg er lidt bekymret for, om det kan være en farlig lugt, som man ikke bør indånde, som svovl, ammoniak eller noget andet. Primeren, som jeg brugte, var også forældet, så det kan også være den, der lugter. Jeg kan ikke huske, hvilke mærker det var på flydespartlet eller primeren. Er der nogen, der har en idé om, hvad lugten kan skyldes, om den vil forsvinde af sig selv, eller om det er et farligt stof, der skal fjernes og gøres om? Tak på forhånd for svar.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.