Har et rum på 10m2 i garagen, der er tænkt som gæste-/hobbyrum, har isoleret og gipspladeopsat.
Nu er jeg efterfølgende begyndt at overveje, om man ikke skulle have lidt mere isolering.
I dag har jeg 140mm.
Gør det en stor forskel i opvarmningsomkostningerne, hvis man reglerer op og lægger yderligere 45 eller 70 mm?
Og kan man gøre det direkte mod gipsen, som findes i dag?
Vil have 19 grader året rundt!