Har et rum på 10m2 i garagen, der er tænkt som gæste-/hobbyrum, har isoleret og gipspladeopsat.

Nu er jeg efterfølgende begyndt at overveje, om man ikke skulle have lidt mere isolering.

I dag har jeg 140mm.

Gør det en stor forskel i opvarmningsomkostningerne, hvis man reglerer op og lægger yderligere 45 eller 70 mm?

Og kan man gøre det direkte mod gipsen, som findes i dag?

Vil have 19 grader året rundt!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.