Så den blink om dette system på LinkedIn og gik ind og kiggede på deres hjemmeside. Jeg synes det virker meget smart og ekstremt praktisk. Men jeg ser lidt problemer med isoleringsteknikken, det ser ud som om det kan blive en ordentlig kuldebro, da det ser ud som om der er en gennemgående osv mellem de ydre lag i væggelementerne. Ellers virker det jo rigtig praktisk for nogen, der vil bygge selv. Nogen der har nogle meninger?