Hej,

har en ret dyb sprække mellem 2 vægge. Den er 22mm og 10mm bred. Normalt fylder jeg med fuge, men den er ret dyb; kan man fylde igen med noget andet før fugemassen?

Mellemrum på 22mm mellem to vægge, 10mm bredt. Viser glipens dybde og bredde i en boligrenoveringskontekst.
 
bundliste
 
  • Synes
Mattias_Jo1
  • Laddar…
T tergo sagde:
bottningslist
Præcis hvad jeg tænkte, kunne bare ikke finde ordet.
 
Gipsspackel is the shit
 
  • Synes
Mattias_Jo1
  • Laddar…
H Hans G2 sagde:
Gipsspackel is the shit
Er det typ det samme som gipsbruk?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.