Skal mure en indvendig væg i 120 mm Leca, væggen er ikke bærende, men fungerer dog som støttevæg til ydervæggen. Nu har jeg et fordelerskab (gulvvarme), der skal mures ind i væggen, skabet står på plads, så det bliver til at mure rundt om det. Min idé er som sagt at mure rundt om det, på bagsiden integrerer jeg en Aquaroc (cementplade) i Leca'en, armerer og pudser. Grunden til at jeg har valgt Aquaroc er, at den er stærk og pudsbar. Er dette muligt, eller vil jeg få problemer med bevægelser og revner? Jeg vil have 13 mm spil på bagsiden af Aquaroc-pladen og fordeleren, kan indsætte en afstandsklods for at understøtte pladen i midten.

Murværk af letbeton med et indbygget fordelerskab, omsluttet af åbning, designet til Aquaroc. Rør kommer ud fra bunden af skabet.

Billede af murstensvæg med indbygget fordelerskab og åbning til ledninger, klar til indmuring af Aquaroc-cementplade.

Ingen som har noget tip? God eller dårlig idé?

S
Bliver nok godt det du tænker, hvad er det som skal bevæge sig? der findes mange kasser som er indmuret

• Synes
MoggeS
  • Laddar…
Perfekt, kør på det og tester:) Skal nok blive godt, har ikke lavet noget lignende før, så derfor mine overvejelser.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.