Hej
opdagede i dag, at tapetet under alle vinduer på 2 sider af huset var vådt, og da jeg trykkede, var det blødt. Rev tretex'en bort og fandt en hel del vand og mørke pletter, se billeder.
Hvad gør jeg nu?
Fjern alt det våde og sæt kupévarmer på?
Som I kan se på billederne, er det i hjørnerne på vinduerne, som er gamle.
Vil ikke have mere vand ind, men kan ikke rigtig finde ud af, hvor det kommer ind.
Både vinduer og facade skal skiftes til foråret, kan jeg tage noget fugemasse rundt om hele vinduet og tætne igen?
Hvordan det ser ud, og om vinduerne bliver ødelagte og ikke kan åbnes, er ligegyldigt. De skal jo alligevel skiftes. Vil bare have det tæt til foråret.
Presenning virker ikke, da det er højt oppe og blæser konstant.
Det er eternitfacade og trævinduer, plåtsmygar.
Alle forslag er jeg taknemmelig for!
opdagede i dag, at tapetet under alle vinduer på 2 sider af huset var vådt, og da jeg trykkede, var det blødt. Rev tretex'en bort og fandt en hel del vand og mørke pletter, se billeder.
Hvad gør jeg nu?
Fjern alt det våde og sæt kupévarmer på?
Som I kan se på billederne, er det i hjørnerne på vinduerne, som er gamle.
Vil ikke have mere vand ind, men kan ikke rigtig finde ud af, hvor det kommer ind.
Både vinduer og facade skal skiftes til foråret, kan jeg tage noget fugemasse rundt om hele vinduet og tætne igen?
Hvordan det ser ud, og om vinduerne bliver ødelagte og ikke kan åbnes, er ligegyldigt. De skal jo alligevel skiftes. Vil bare have det tæt til foråret.
Presenning virker ikke, da det er højt oppe og blæser konstant.
Det er eternitfacade og trævinduer, plåtsmygar.
Alle forslag er jeg taknemmelig for!
Har Anticimex foretaget en inspektion i forbindelse med overdragelse/køb af ejendommen?
De har dårligt ry i dette forum, du kan søge på forskellige tråde.
Du kan muligvis reklamere over inspektionen, men det afhænger meget af, hvilken type inspektion det drejer sig om, og hvad der står i inspektionsrapporten.
De har dårligt ry i dette forum, du kan søge på forskellige tråde.
Du kan muligvis reklamere over inspektionen, men det afhænger meget af, hvilken type inspektion det drejer sig om, og hvad der står i inspektionsrapporten.
Tror du det? Jeg mener at se, at det er på venstre side, det største lækage er på indersiden? det bør være på højre side udvendigt?MSjöström sagde:
Den sprækkede eternitplade sidder på venstre side udvendigt?
Ja, vi købte huset i november.roland53 sagde:Har Anticimex gjort en besigtigelse i forbindelse med overdragelse/køb af ejendommen?
De har dårligt ry her på forumet, du kan søge på forskellige tråde.
Du kan muligvis reklamere besigtigelsen, men det afhænger meget af hvilken type besigtigelse det drejer sig om og hvad der står i besigtigelsesprotokollen.
Sælgeren havde lavet en besigtigelse med Anticimex, som vi fik indblik i gennem protokol-kopi samt telefon-gennemgang med bes-manden.
Han nævnte godt nok, at vinduerne skulle males inden længe, men intet andet.
Vinduet på billedet er ikke det samme som på de første billeder, de første billeder er på 3. sal, så kunne ikke tage billede. Ser dog ens ud der.roland53 sagde:
Eternitpladen fejler ikke noget. Det er en gren, der kan ses.