Vi ønsker at give vores 25 år gamle træhus en mere husfølelse og planlægger derfor at pudse huset. Ifølge rygter findes der flere typer, hvor man nogle gange fjerner træpanelet, efterisolerer, netter og så sprøjter puds på. Nogle siger, at man skal "stoa" op på en isolering, og nogle siger, at man ikke skal fjerne træet.

Efter alle disse råd tænkte jeg at spørge jer til råds. Hvad skal man vælge, og hvad koster de forskellige alternativer? En håndværker sagde 130.000 kr og en anden sagde "ikke mere end 40.000 kr ???

Vores hus er en etplansvilla med vinkel på 130 kvm.

Vi begynder at undre os over, om der findes en god måde eller
 
Min svoger har murfirma og plejer at stoa huse, han tager omkring 1000:- kvadratmeter inklusive materialer har jeg for mig
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.