Bygger et hus i århundredeskiftestil. Jeg forestiller mig perlespor i lofterne og også på væggene i et par rum.
Har overvejet at bruge 120 mm bred panel i loftet for at spare lidt sømning (har nemlig også skråtag på anden sal der skal beklædes) men er blevet i tvivl om jeg så også bør bruge 120 på væggen hvor jeg skal have det.
Havde nemlig tænkt 95 mm på væggen men bekymrer mig for at det giver et "uroligt" indtryk med forskellige bredder.
Hvad siger I? Skal jeg bruge samme bredde eller er det kun i mit hoved at det kan se mærkeligt ud med forskellige?
Har overvejet at bruge 120 mm bred panel i loftet for at spare lidt sømning (har nemlig også skråtag på anden sal der skal beklædes) men er blevet i tvivl om jeg så også bør bruge 120 på væggen hvor jeg skal have det.
Havde nemlig tænkt 95 mm på væggen men bekymrer mig for at det giver et "uroligt" indtryk med forskellige bredder.
Hvad siger I? Skal jeg bruge samme bredde eller er det kun i mit hoved at det kan se mærkeligt ud med forskellige?
Så har jeg en stemme på hver bredde…😂 Men I ser alligevel ud til at være enige om ikke at blande bredder?🤔
Klik her for at svare