Vores hus er tilbygget. Mellem den gamle husgrund og tilbygningens betonplade har man sat afsaboard. Nu ser det ud til, at der siver jordradon ind fra denne sprække.

Jeg tænkte på at "grave" boarden væk, så jeg "blotter samlingen" og derefter tætte med silikone. Lyder det fornuftigt? Virker det med silikone (Bostik Silicon Universal)?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.