Hej,
Dette kan da ikke være korrekt monteret:
Ser ud på samme måde på alle døre, vinduesdøre og helhøjdevinduer.
Det vand, der kommer i hjørnet mellem dør og karm, kan jo løbe direkte ind på betonpladen.
Første billede er som det ser ud under alle døre, altandøre og vinduer som går helt ned til pladen. Forkert monteret efter min mening.
Andet billede er hvordan det ser ud ved alle vinduer. Rigtigt gjort synes jeg.
Vil bare have medhold inden jeg begynder processen mod tømreren.
Første billede er, som det ser ud under alle døre, altandøre og vinduer, der går helt ned til pladen. Fejlmonteret efter min mening.
Andet billede er, hvordan det ser ud ved alle vinduer. Rigtigt gjort synes jeg.
Vil bare have opbakning før jeg begynder processen mod tømreren.
Vinduet er rigtigt, men døren er forkert.
For at kunne lave en korrekt opbukning på et false skal det have en bagkant. Bagkanten gør også, at falsen bliver mere stabil.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.