Hej!
Jeg undrer mig over, hvorfor det næsten ikke er muligt at få fat i fodpaneler, lister eller gulvsokler i almue stil, som er fremstillet i MDF?
Den, jeg leder efter, er "Moelven Regina Allmoge".
Den fandtes hos Jem og Fix tidligere, eller om det var en lignende liste/fodpanel.
Den findes hos ByggHemma, men fragtomkostningen er 695 kr.
Nu bor jeg i et lille bitte sted, som hedder Sala, så jeg bliver nok nødt til at bestille hjem.
Nogen, der har et tip?
Årsagen til, at jeg vil have MDF i stedet for fyrretræ, er, at jeg synes, at fyrretræet er svært at få tæt med f.eks. vinduer.
Mvh
Uffe
Jeg undrer mig over, hvorfor det næsten ikke er muligt at få fat i fodpaneler, lister eller gulvsokler i almue stil, som er fremstillet i MDF?
Den, jeg leder efter, er "Moelven Regina Allmoge".
Den fandtes hos Jem og Fix tidligere, eller om det var en lignende liste/fodpanel.
Den findes hos ByggHemma, men fragtomkostningen er 695 kr.
Nu bor jeg i et lille bitte sted, som hedder Sala, så jeg bliver nok nødt til at bestille hjem.
Nogen, der har et tip?
Årsagen til, at jeg vil have MDF i stedet for fyrretræ, er, at jeg synes, at fyrretræet er svært at få tæt med f.eks. vinduer.
Mvh
Uffe
Du har jo Beijer i Västerås.U UffeMalmis sagde:Hej!
Jeg undrer mig over, om nogen kan forklare, hvorfor det næsten ikke er muligt at få fat i foder, lister eller fodpaneler i almue stil, der er fremstillet i MDF?
Den jeg leder efter er "Moelven Regina Almue".
Den fandtes hos Jem og Fix tidligere eller om det var en lignende liste/foder.
Den findes hos ByggHemma men fragtomkostning på 695 kr.
Nu bor jeg i en lille lille by der hedder Sala det bliver nok at bestille hjem.
Er der nogen, der har et andet tip?
Årsagen til at jeg vil have MDF i stedet for fyr er, at jeg synes fyretræet er svært at få tæt med fx vinduer.
Mvh
Uffe
De har jo disse lister.
måske er det nemmere at køre de mil end at bestille hjem?
Klik her for at svare