Så skal jeg altså skrive bort og sætte en kortling/regel rundt om, hvor den skal være?
Du behöver "förhöjningsring" og længere skrue, M3. Ingen mærkelige ting i elbranchen.
Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 indlæg
Har man uheld, er der ingen slack på kablerne, så de er lange nok. Da kan man have brug for at trække nye tråde. Eller forlænge. Der bliver godt med plads til det med påbygningsringe. Det ser ud som det var mindst 50 år siden nogen var der sidst.
Huset er bygget 69…
Elektrikeren kommer i denne uge og kigger på lidt andet, han kan vel også kaste et getöga på dette.
Elektrikeren kommer i denne uge og kigger på lidt andet, han kan vel også kaste et getöga på dette.
Klik her for at svare

