Jeg undrer mig over, om der er nogen, der ved, hvad Hornbach har for en pris på flydespartel? Jeg har 7 mil derhen, og de svarer ikke på telefon. Har brug for 35 sække à 25 kg.

Kakelplattan.se tager 149:- for 25kgs kiilto men vil vide om det er muligt at få det billigere et andet sted. Så hvis I kender et andet sted, så sig til.

Tror at Hornbach tager 129 kr per sæk, men det er deres eget mærke, og det var nok et år siden jeg købte. Bauhaus har jo sin fiber for 119 kr /20 kg. 149 kr for Kiilto er god pris!

Ok. Jeg skal tale med om kakelplattan og se om man kan få prisen ned lidt.

Ring nogen anden Hornbach, ellers, i både Botkyrka og Sundbyberg plejer de at svare i telefonen. De kan også checke, om det findes i andre varehuse, men deres egen flydespartel er lagerførende i alle varehuse, ville jeg tro...

Ok..skal prøve det så. I Malmö svarer de aldrig.

Når jeg tænker på det, så købte jeg nok en hel palle dengang og fik bedre pris... Skulle da gætte på, at Horbach ligger omkring 140-150 kr for 25 kg, eftersom man plejer at få 10-15% rabat for hel palle hos dem...

Jeg skal ringe dem i morgen, så må vi se.

Har du prøvet at forhandle med en lokal byggematerialeforhandler? Jeg er blevet positivt overrasket over forhandlingsvilligheden hos et af de lokale byggemarkeder. Det kan måske også være værd at slippe for at køre 2x7 mil.

Jeg har lige bygget en hel garage og fået rigtig gode priser på alle tingene fra Woody, men jeg var inde i går og tjekkede, hvad min sælger kunne gå ned til: 173:-. Jeg plejer at få ca. 40-45 % rabat på priserne der, men det var desværre tværstop på 173:-. (listepris 229:-)

Nu er det ret mange år siden, men jeg købte ca. et ton fra kakelplattan. Da var de klart billigst, selv når man regnede med fragtomkostningen.

Betalte 129kr/25kg på hornbach i sidste uge. Købte kun 4sække, så det var ord.pris.
Finja gulvafretning 200 grov hed den.

Har snakket med flere hornbach butikker i dag, og det billigste er 120 kr posen mapei megaplan 20 kg. Kakelplattan.se blev for dyrt for bare fragten var godt 1000 plus moms.

Er der nogen, der har prøvet spartlet fra Billigare byggvaror. Ligger i Ystad, så det kan jeg jo også hente, men spørgsmålet er, om det er noget værd. Jeg skal bruge det i garagen, så det er ikke noget specielt flydespartel, jeg leder efter. De tager 120 kr for 25 kg.

Hvor landede det til sidst? Jeg er i præcis samme situation, tænkte at jævne et garagegulv :) Begyndte at undersøge industrispartel for måske at slippe for at male gulvet (med epoxylak bliver det glat som snot) men det løber op til lidt over 300kr sækken.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.